رسپی

سه نوشیدنی خنک و خوشمزه با خیار

خیار

به عنوان یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های تابستانی، نوشیدنی با خیار یک گزینه بسیار خوشمزه و مناسب برای تمام فصول سال است. خیار یک میوه خنک‌کننده و آبدار است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش سطح انرژی و بهبود هضم می‌شود. اضافه کردن خیار به نوشیدنی‌ها، طعم و عطر خاصی به آنها می‌بخشد و آنها را به یک تجربه لذت‌بخش و تازه تبدیل می‌کند. در این مقاله به سه مدل نوشیدنی خنک و خوشمزه با خیار می پردازیم.

خیار

نوشیدنی اول

برای تهیه نوشیدنی با خیار، ابتدا باید خیارها را بشویید و پوست آنها را بگیرید. سپس خیارها را به اندازه مناسب خرد کرده و در مخلوط‌کن پوره کنید تا یک پوره یکدست و بی‌دانه بدست آید. سپس پوره خیار را از آب آن خارج کرده و به آن آب، شکر، لیموترش، نعناع و یخ اضافه کنید. مواد را در مخلوط‌کن مخلوط کرده و سپس در لیوان‌ سرو کنید. می‌توانید نوشیدنی با خیار را با برگ‌های نعناع یا تکه‌های خیار تزئین کنید.

این نوشیدنی خنک و خوشمزه را می‌توانید به عنوان یک نوشیدنی خنک و انرژی‌بخش در جشن‌ها و مهمانی‌ها سرو کنید. همچنین، این نوشیدنی به عنوان یک جایگزین سالم و خوشمزه برای نوشیدنی‌های گازدار و شیرین معمولی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

نوشیدنی دوم

این نوشیدنی معجونی خوش عطر و چربی سوز است. برای تهیه آن کرفس، گشنیز، جعفری، خیار، کلم برکلی، سیب سبز همراه با زنجبیل و چند قطره آب لیمو داخل مخلوط کن بریزید و به آن آب را اضافه کنید. بعد از مخلوط کردن معجون شما آماده است. این نوشیدنی به پاکسازی بدن و کبد کمک می کند.

نوشیدنی سوم

نوشیدنی سوم خاص و با مواد اولیه بیشتری تهیه می شود.

مواد لازم

این نوشیدنی را با آناناس و موز ترکیب کنید تا پوره ای با طعم استوایی درست کنید.

خیار، موز، آناناس منجمد(این میوه بافت یخی و طعم شیرینی را به نوشیدنی اضافه می کند.)، اسفناج، ماست یونانی، یخ، آب لیموترش یا آب لیمو( اضافه کردن آب مرکبات طعم آن را افزایش می دهد، درست مانند نمک برای خوش طعم کردن غذا) را در مخلوط کن بریزید تا مخلوط شوند. سپس نوشیدنی شما آماده سرو است.

همچنین این نوشیدنی گزینه خوبی برای ورزشکاران است. بخصوص به دلیل ماست یونانی که منبع پروتئین است.

جمع بندی

در نهایت، نوشیدنی با خیار یک گزینه عالی برای تمام افرادی است که به دنبال یک نوشیدنی خوشمزه، خنک‌کننده و سالم هستند. با تهیه این نوشیدنی های سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی، می‌توانید لذت ببرید و به سلامتی خود اهمیت دهید. امیدوارم که با دنبال کردن این روش ساده، توانسته باشید یک نوشیدنی خوشمزه و سالم با خیار تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *