رسپی

اسموتی با طعم آناناس

اسموتی آناناس

اسموتی با طعم آناناس

آناناس یکی از خوشمزه ترین میوه هاست. با طعم و بافت خاصی که دارد می تواند یکی از بهترین میوه ها برای تهیه اسموتی باشد. همانطور که می دانید امروزه اسموتی جز نوشیدنی های پرطرفدار است.

اسموتی آناناس

طرز تهیه اسموتی آناناس و موز

مواد اولیه لازم:

سه عدد موز یخ زده

400 میلی لیتر شیر نارگیل

10 حلقه آناناس ترجیحا یخ زده

سه اسکوپ بستنی وانیلی

نصف پیمانه آب کمپوت آناناس

طرز تهیه اسموتی:

موزها را حلقه حلقه نمایید. با حلقه های آناناس برای چند ساعت در فریزر قرار دهید تا به خوبی یخ بسته شوند. سپس همه موزهای برش داده شده، آناناس های حلقه ای، شیر نارگیل، بستنی وانیلی، آب کمپوت را داخل آبمیوه گیری ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوطشان نمایید.

به همین سرعت و راحتی اسموتی موز آناناس شما آماده است و می توانید نوش جان کنید.

اسموتی آناناس و پرتقال

در فصل پاییز و زمستان مصرف ویتامین C بسیار حیاتی و نیاز است. پرتقال یکی از منابع سرشار از ویتامین C می باشد که برای جلوگیری از آنفولانزا بسیار مفید است. اما اگر از خوردن پرتقال خسته شده باشید می توانید ترکیب جدید آناناس و پرتقال را تست کنید.

این اسموتی می تواند سلامت بدن را تا حد قابل قبولی تضمین کند.

مواد اولیه لازم:

150 گرم آناناس خرد شده

یک عدد پرتقال بزرگ و خرد شده

350 میلی لیتر شیر

300 گرم ماست شیرین

در صورت تمایل دو قاشق غذاخوری شکر

طرز تهیه:

ابتدا میوه ها را تمیز بشویید. سپس آنها را به تکه های کوچک تقسیم کنید و میوه های برش داده شده را برای چند ساعت در قسمت فریزر یخچال بگذارید.

نزدیک به زمانی که می خواهید این نوشیدنی جذاب را میل کنید، آنها را از فریزر خارج کرده و در آبمیوه گیری با سایر مواد ( شیر و ماست ) ریخته و به خوبی مخلوط کنید. هنگامی که کاملا یکدست شد می توانید آن را داخل لیوان ریخته و نوش جان کنید.

با کمک آبمیوه گیری دیگر نمی توانید به نوشیدنی ها نه بگویید! زیرا با سرعت خیلی زیادی می توانید آنها را تهیه کنید و میل نمایید.

اسموتی ها برای افزایش سلامتی بدن خیلی تاثیرگذار هستند و در کنار ظاهر جذابی که دارند، سیستم ایمنی بدن را به خوبی تقویت می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *